< zpět na událost

Řečník

Lukáš Rampas

ředitel sekce produktový marketing
Česká pošta, s.p.

Ing. Lukáš Rampas, MBA

Na Českou poštu nastoupil roku 2010 na pozici ředitele odboru balíkových služeb. Zodpovědný byl zejména za přípravu a realizaci nového balíkového portfolia (stěžejní produkty Balík Do ruky a balík Na poštu) a navazující kampaň Velká balíková revoluce. Ředitelem sekce produktový marketing je od roku 2012, mezi jeho klíčové úkoly patřila příprava České pošty na liberalizaci poštovního trhu, další rozvoj balíkových služeb (projekt Změna doručení online, služba Odvoz balíků), rozvoj e-commerce (mobilní aplikace Pošta Online, Pohlednice Online, Portál ČP) a zavedení Zákaznické karty České pošty.

Vystudoval management dopravy a telekomunikací na ČVUT v Praze, v rámci postgraduálního studia marketingu, managementu a podnikání získal titul MBA. Před nástupem na Českou poštu působil na marketingových pozicích v nadnárodních telekomunikačních firmách. Od roku 2003 vyučuje Marketing pro manažery, Marketing služeb a Marketing v rámci programu postgraduálního vzdělávání MBA na Czech Management Institute.