< zpět na událost

Řečník

Tomáš Kollarczyk

náměstek generálního ředitele
Český rozhlas

Je pověřeným náměstkem generálního ředitele Českého rozhlasu a odpovídá za sekci správy a provozu. Do jeho gesce spadají činnosti jako ekonomika, správa a majetek, technika a IT, obchod a marketing a správa koncesionářských poplatků. V Českém rozhlase pracuje přes 15 let. Úspěšně transformoval obchodní model prodeje komerčního vysílacího času stanic Českého rozhlasu. Dlouhodobě se věnuje marketingové komunikaci veřejnoprávních médií. V programu Asociace pro mezinárodní otázky a Německé kanceláře pro zahraniční politiku analyzoval ve výběrovém česko-německém týmu řadu českých a německých firem a společenských témat. V minulosti byl v předsednictvu Jihočeského marketingového klubu a podílel se na budování vztahů s marketingovými kluby v Horním Rakousku a Bavorsku.

Motto: „Dobrý obchod má vítěze na obou stranách.“