< zpět na událost

Řečník

Kateřina Borovanská

Managing Director
Freya & Fénix content marketing

Kateřina Borovanská studovala na FF UK obory politologie, rumunské filologie a jihovýchodoevropská studia, ale její manželskou láskou jsou nakonec marketing a komunikace. Kateřina je captain společnosti Freya, kterou založila před pěti lety po zkušenosti z velkých konzervativních agentur. Pro klienty pracuje Freya na brandbuildingu, contentmarketingových strategiích, public relations aktivitách, zpracovává design či byznysové strategie pro menší či začínající značky. Agentura funguje na principu komplexní strategie a exekuce, kdy klient může svůj marketing do velké míry outsourcovat. V minulosti pracovala pro klienty jako Ministerstvo zdravotnictví ČR, mBank, Central Group, Economia, Nestlé, GlaxoSmithKline, Weber, O Bag, Asociace sklářského a keramického průmyslu ČR, Asociace inovativního farmaceutického průmyslu ČR a další. Vlastní a pořádá literární festival Belles Lettres s podporou ČSOB. Je zakladatelkou a pořadatelkou soutěže Fénix content marketing a k ní přidružených aktivit. Učí na Vyšší odborné škole publicistiky předmět content marketing.