< zpět na událost

Řečník

Tereza Šimečková

předsedkyně představenstva
Nielsen Admosphere

Tereza Šimečková se médiím a mediálnímu výzkumu věnuje od roku 1991. V rámci AISA spolupracovala na Media projektu a v dalších letech zde řídila podporu softwaru pro práci s daty z mediálních výzkumů. V rámci Medianu také v letech 1997 – 1998 zajišťovala podporu prvních programů pro práci s peoplemetrovými daty pro společnost Taylor Nelson AGB Media Facts. Vývoji softwaru pro data sledovanosti televize se věnovala i jako ředitelka společnosti Lerach, jíž se stala v roce 1998. V roce 2001 stála u zrodu společnosti Mediaresearch, která od roku 2002 realizuje peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací (ATO). Podařilo se jí rozšířit působení společnosti i do dalších oblastí, zejména reklamního monitoringu a výzkumu dalších médií. Je také jednatelkou dceřiných společností Admosphere, Prime Time a zahraničních dceřiných společností. Je místopředsedkyní českého Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR.