Konference: Forum Media 2016
04. 10. 2016, Praha 4
09:00 - 17:00
+420 233 071 429, +420 739 730 753
Hlavní partner
Partneři
Ve spolupráci s
Mediální partneři
Organizátor

Zavolejte si byznys.

Chytré telefony jednoduše rozhodují o vašem úspěchu. Záleží na nich, jestli přivedou zákazníka na váš web, jestli se tam ještě někdy vrátí a jestli u vás nakoupí. Kdy se jedná o podařenou cílenou kampaň na koncového zákazníka a kdy už ho svými aktivitami obtěžujete? Jak zařídit, aby Vám dotyk na obrazovce přinesl peníze? Učte se od těch, kteří to už dokázali.

Popis:

Forum Media je odborná konference zaměřená na český marketingový a mediální trh s každoroční účastí cca 300+ osob z oboru.

Určeno pro:

  • Profesionálové z mediálního trhu: zadavatelé reklamy, reklamní a mediální agentury, vydavatelé, zástupci médií, konzultanti v oblasti médií a marketingové komunikace
  • Řídící a marketingoví pracovníci ovlivňující investice do médií a komunikace, TOP manažeři s rozhodujícími pravomocemi, lidé odpovědní za plánování, nákup a využití marketingové komunikace, zástupci výzkumných agentur
  • Management médií, představitelé oborových a profesních institucí a asociací na poli médií, reklamy a marketingové komunikace, zástupci státních institucí spravujících mediální prostředí (ministerstvo kultury, financí, PS Parlamentu), 

Program:

Letošní konference bude kombinací case studies, přednášek a panelových diskusí. Moderátory jsou ZUZANA TVARŮŽKOVÁ a FILIP ROŽÁNEK.

08:00 - 09:00   REGISTRACE & WELCOME COFFEE.

09:00 - 09:10   ZAHÁJENÍ KONFERENCE- Úvodní slovo generálního ředitele ROMANA LATUSKE, Economia a.s.

MODEROVANÁ DISKUSE  CEO talk se šéfy největších českých mobilních operátorů, vystoupí TOMÁŠ BUDNÍK, generální ředitel O2, BALESH SHARMAgenerální ředitel Vodafone a MILAN VAŠINA, generální ředitel T-Mobile.
 
INTRO  Český trh mobilní reklamy představí TOMÁŠ BIČÍK z Nielsen Admosphere.
 
KEYNOTE  S Facebookem vstáváme i uléháme, ovlivňuje úspěch kampaní a stává se z něj hlavní zdroj zpráv. Přijďte si poslechnout, jak největší sociální síť na světě vidí trh ve střední Evropě. Uslyšíte to od těch nejpovolanějších: přímo z úst RUSTAMA ZIGANSHINA a IGORA SKOKANA. Rustam má na starosti spolupráci s mediálními agenturami i přímými klenty. Jeho přednáška bude o tom, jakým způsobem Facebook jako mediální kanál a marketingová platforma přináší přidanou hodnotu značkám v mobilním světě. Igor se zaměří na měření efektivity reklamy v mobilním světě.
 
COFFEE BREAK (20 minut)
 
MODEROVANÁ DISKUSE  Digitál mění celé uvažování o  marketingu a reklamě. Ředitel digitálního oddělení Media Investments JAN SVÁTEK tuto změnu myšlení názorně popíše s polu s kolegou JANEM KLÁPOU. Do panelové diskuse přispěje svými zkušenosti i JAROSLAV KULENDA, Head of Marketing z Fortuny.
 
CASE STUDY DAVID KOPAL, marketingový ředitel Scuderia Praha (dovozce Ferrari a Maserati) nám představí fenomenální celosvětový úspěch sportovní značky Ferrari. Zdá se Vám, že Ferrari nemá marketingový rozpočet, neinzeruje? Mýlíte se.
 
PŘEDNÁŠKA Mobilní aplikace jako nedílná součást internetového prodeje potravin, DAŠA ŽABOKRECKÁ z Tesca pohovoří o nejnovějších trendech v segmentu on-line prodeje potravin.
 
CASE STUDY ONDŘEJ KLEGA z Acomware představí případovou studii Pepe Jeans, která ukáže možnosti využití digitálních médií pro oslovení cílové skupiny.
 
OBĚD (60 minut)
 
INTRO  Mediální obsah na mobilech, TOMÁŠ BIČÍK z Nielsen Admosphere
 
KEYNOTE  Proměna mediálního myšlení, TORRY PEDERSEN je šéfredaktor a CEO deníku Verdens Gans  - nejčtenějšího norského zpravodajského média. S námi se podělí o svůj pohled na transformaci novinařiny v digitální době.
 
PŘEDNÁŠKA  Tradiční Tradiční média a digitální platformy, JAN TUČEK, ředitel STEM/MARK promluví na téma Konzumace deníků a časopisů na mobilních a digitálních platformách.
 
PŘEDNÁŠKA   Analytika jako hra. Co užitečného se dá zjistit z digitálního chování čtenářů nám poví MICHAL NOVOVESKÝ z Exponey. Ukážeme si příklady a výsledky odvážných firem, které opustily mainstreamový pohled na analytiku a vyplatilo se jim to.
 
PŘEDNÁŠKA   Jak na monetizaci mobilních impresí? O to se s námi podělí MARKO ZEKIĆ, Seznam.cz.
 
COFFEE BREAK (20 minut)
 
PŘEDNÁŠKA Co motivuje uživatele stahovat mobilní aplikace, JINDRA SVÍTKOVÁ z Avast Mobile. Podělí o svou zkušenost ohledně motivace lidí ke stažení aplikace a experimentech na Google Play.
 
PŘEDNÁŠKA Jak se dělají úspěšné aplikace pro média. DALIBOR PULKERT, Etnetera.
 
PŘEDNÁŠKA Video v mobilech. Kdo v Česku skutečně vládne digitálnímu videoobsahu nám poví JOSEF FIŠER z Medianu.
 
PŘEDNÁŠKA Mobil a kino nejsou nepřátelé. DOMINIKA JÓŹWIAK z New Age Media.
 
MODEROVANÁ DISKUSE Mobily jsou i v centru zábavy. Diskuse se učastní TOMÁŠ HOUSKA, Český olympijský výborJAKUB DVORSKÝAmanita Design, DANIEL GRUNT, FTV Prima a ONDŘEJ MUSIL, Legardère Active ČR.
  
17:30 Předpokládaný konec konference

Přednášející:

Partneři akce:

Hlavní partner

Partneři

Ve spolupráci s

Mediální partneři

Organizátor

Chcete se stát partnerem akce?

Místo konání

Kongresové centrum Praha, Společenský sál
5. května 1640/65
Praha 4
zvětšit mapu

Kontakt

Jana Lukavská
Event & Project Manager
+420 233 071 429, +420 739 730 753
events@economia.cz