Konference: Forum Media 2015
19. 11. 2015, Praha 9 - Vysočany
09:00 - 17:30
+420 233 071 429
Hlavní partner
Partneři
Ve spolupráci s
Mediální partneři
 

Konference Forum Media má podtitul Jak peníze vydělat (a utratit) v roce 2016. Inspiraci budete moct načerpat od řady úspěšných tvůrců reklamních kampaní i zástupců reklamních a mediálních agentur.

Dozvíte se doporučení, jak nejlépe získat peníze od zákazníků v digitálním prostředí i v kamenných prodejnách, kam míří současná média, jaké obchodní modely hledají v Česku i v zahraničí. 

Profesionálové svých oborů ukážou řadu case studies úspěšných projektů. Zaměříme se na chystané změny zákonů s dopadem na mediální byznys a podíváme se na to, kolik peněz leží ve videoreklamě. A chybět nebude ani klíčová diskuse, jestli internetové giganty ohrožují příjmy mediálních domů. Mají s nimi média bojovat, nebo naopak spolupracovat?

Popis:

  • Forum Media je největší odborná konference zaměřená na český mediální trh.
  • Jedná se o mezinárodní setkání lidí z marketingu a médií v rámci střední a východní Evropy.
  • Projekt orientovaný na kvalitu, odbornost, profesionalitu a přínos pro profesionály i odbornou veřejnost na řídících i exekutivních pozicích.
  • Každoroční účast cca 400+ osob z oboru.
  • Prezentace budou probíhat paralelně ve 4 sálech konferenčního centra hotelu Clarion, účastníci mohou volně přecházet.
Už podtitul konference „Peníze na prvním místě“ naznačuje, že předmětem diskuse nebude teorie, ale realita. Budeme diskutovat o fenoménech, jež ovlivňují jak média, tak svět marketingu a reklamy. O fenoménech, které občas eufemisticky nazýváme anglickým „challenge“ a které mají dopad na náš dennodenní byznys. A konečně o fenoménech, které nejsou ve vzdálené budoucnosti, ale které mají dopad teď a tady.

V průběhu jednoho dne nás čeká řada případových studií, konkrétních příkladů úspěšných řešení, diskusí i ukázek inovací ze všech koutů našeho byznysu.

Určeno pro:

  • Profesionálové, jejichž práce souvisí s mediálním trhem: zadavatelé reklamy, reklamní a mediální agentury, vydavatelé, zástupci médií, konzultanti v oblasti médií a marketingové komunikace
  • TOP manažeři s rozhodujícími pravomocemi
  • Řídící a marketingoví pracovníci ovlivňující investice do médií a komunikace
  • Lidé odpovědní za plánování, nákup a využití marketingové komunikace
  • Zástupci výzkumných agentur
  • Management médiích resp. jejich prodejních oddělení či mediálních zastupitelství
  • Představitelé oborových a profesních institucí a asociací na poli médií, reklamy a marketingové komunikace
  • Odborní žurnalisté
  • Zástupci státních institucí spravujících mediální prostředí (ministerstvo kultury, financí, PS Parlamentu)

Program:

 

08:00 – 09:00 Registrace účastníků

09:00 – Zahájení (dopolední část programu probíhá v jedné konferenční místnosti)

Rozhovory s manažery českých mediálních domů: Roman Latuske, Libuše Šmuclerová, Michal KlímaMichal Hanák, Marek Singer, Michel Fleischmann

10:45 – 11:00 Coffee break

11:00 - 11:30 KEYNOTE: Christoph Keese, výkonný víceprezident, Axel Springer SE

11:30 - 12:00 KEYNOTE: Eero Korhonenředitel strategických partnerství s mediálním průmyslem pro region EMEA Google

12:00 – 13:00 Oběd

Po obědě bude program probíhat ve 4 paralelních sálech (Média, Marketing, Agentury a Zákazník)

sál  Média

sál Marketing

  • Content Marketing jako podpora značky + Q&A  (Jiří Caudr, O2)
  • Brand psychology & Content marketing - trajektorie úspěchu kampaně a efektivního vynakládání prostředků + Q&A  (Kateřina Borovanská, Freya CZ)
  • Marketing by Xerox (Luis Monteiro, Xerox Developing Marketing Operations)
  • Panelová diskuse: YouTubeři - skutečná šance pro značku, nebo vyhozené peníze? (Jakub Ditrich, eKolo, Vladimír Rejlek, Wunderman a Matěj Kretík, Bookin Agency)

sál Agentury

sál Zákazník 

  • Dynamická anketa IPSOS: názory zákazníků versus účastníci konference (Tomáš Macků, IPSOS) 
  • Case study: Byznys na sociálních sítích + Q&A  (Ivan Petrův, Brašnářství Tlustý) 
  • Peníze ve velkých datech – panel + Q&A (Milan Janecký a Karel Duchek, Wunderman)
  • VŠFS Case study: Aplikace neuromarketingového výzkumu (Pavel Rosenlacher, VŠFS)

15:00 – 15:15 Coffee break

Po coffee breaku bude program opět probíhat ve 4 paralelních sálech (Média, Marketing, Agentury a Zákazník)

sál Media

sál Marketing

sál Agentury

 sál Zákazník 

17:00 Předpokládaný konec akce

Přednášející:

Partneři akce:

Hlavní partner

Partneři

Ve spolupráci s

Mediální partneři

Chcete zde vidět logo Vaší firmy?

Místo konání

Clarion Congress Hotel Prague
Freyova 33
Praha 9 - Vysočany
zvětšit mapu

Kontakt

Jana Lukavská
Project & Event Manager
+420 233 071 429