Konference Forum Media má podtitul Jak peníze vydělat (a utratit) v roce 2016. Inspiraci budete moct načerpat od řady úspěšných tvůrců reklamních kampaní i zástupců reklamních a mediálních agentur.
Dozvíte se doporučení, jak nejlépe získat peníze od zákazníků v digitálním prostředí i v kamenných prodejnách, kam míří současná média, jaké obchodní modely hledají v Česku i v zahraničí.
Profesionálové svých oborů ukážou řadu case studies úspěšných projektů. Zaměříme se na chystané změny zákonů s dopadem na mediální byznys a podíváme se na to, kolik peněz leží ve videoreklamě. A chybět nebude ani klíčová diskuse, jestli internetové giganty ohrožují příjmy mediálních domů. Mají s nimi média bojovat, nebo naopak spolupracovat?
Popis:
- Forum Media je největší odborná konference zaměřená na český mediální trh.
- Jedná se o mezinárodní setkání lidí z marketingu a médií v rámci střední a východní Evropy.
- Projekt orientovaný na kvalitu, odbornost, profesionalitu a přínos pro profesionály i odbornou veřejnost na řídících i exekutivních pozicích.
- Každoroční účast cca 400+ osob z oboru.
- Prezentace budou probíhat paralelně ve 4 sálech konferenčního centra hotelu Clarion, účastníci mohou volně přecházet.
V průběhu jednoho dne nás čeká řada případových studií, konkrétních příkladů úspěšných řešení, diskusí i ukázek inovací ze všech koutů našeho byznysu.
Určeno pro:
- Profesionálové, jejichž práce souvisí s mediálním trhem: zadavatelé reklamy, reklamní a mediální agentury, vydavatelé, zástupci médií, konzultanti v oblasti médií a marketingové komunikace
- TOP manažeři s rozhodujícími pravomocemi
- Řídící a marketingoví pracovníci ovlivňující investice do médií a komunikace
- Lidé odpovědní za plánování, nákup a využití marketingové komunikace
- Zástupci výzkumných agentur
- Management médiích resp. jejich prodejních oddělení či mediálních zastupitelství
- Představitelé oborových a profesních institucí a asociací na poli médií, reklamy a marketingové komunikace
- Odborní žurnalisté
- Zástupci státních institucí spravujících mediální prostředí (ministerstvo kultury, financí, PS Parlamentu)
Program:
08:00 – 09:00 Registrace účastníků
09:00 – Zahájení (dopolední část programu probíhá v jedné konferenční místnosti)
Rozhovory s manažery českých mediálních domů: Roman Latuske, Libuše Šmuclerová, Michal Klíma, Michal Hanák, Marek Singer, Michel Fleischmann
10:45 – 11:00 Coffee break
11:00 - 11:30 KEYNOTE: Christoph Keese, výkonný víceprezident, Axel Springer SE
11:30 - 12:00 KEYNOTE: Eero Korhonen, ředitel strategických partnerství s mediálním průmyslem pro region EMEA Google
12:00 – 13:00 Oběd
Po obědě bude program probíhat ve 4 paralelních sálech (Média, Marketing, Agentury a Zákazník)
sál Média
- Noviny na zelené louce (Tomáš Bella, Denník N)
- Panelová diskuse: Nové mediální projekty po roce (Dalibor Balšínek, ECHO24.cz a Robert Čásenský, magazín Reportér)
- Panelová diskuse: Mediální zákony 2016 (Kateřina Kalistová, MKČR, Martin Kolovratník, poslanec Parlamentu ČR, Eva Ondřejová, AK Ondřejová)
- Noviny za paywallem, zkušenosti z Economie + Q&A (Vladimír Piskáček, Economia, a. s.)
- Connected Life (Eva Králová, TNS Aisa)
sál Marketing
- Content Marketing jako podpora značky + Q&A (Jiří Caudr, O2)
- Brand psychology & Content marketing - trajektorie úspěchu kampaně a efektivního vynakládání prostředků + Q&A (Kateřina Borovanská, Freya CZ)
- Marketing by Xerox (Luis Monteiro, Xerox Developing Marketing Operations)
- Panelová diskuse: YouTubeři - skutečná šance pro značku, nebo vyhozené peníze? (Jakub Ditrich, eKolo, Vladimír Rejlek, Wunderman a Matěj Kretík, Bookin Agency)
sál Agentury
- Panelová diskuse: Crossmediální měření + Q&A (Petr Miláček, FTV Prima, Renata Týmová, ČT, Monika Jančová, TV Nova, Jiří Udatný, Mindshare, Tereza Šimečková, Nielsen Admosphere, Kateřina Hrubešová, SPIR, Bronislav Kvasnička, TNS Aisa)
- Panelová diskuse: Debata o efektivitě mediatypů - je lepší kampaň v tradičních médiích, nebo na internetu? + Q&A (Michaela Vasilová, AtMedia, Petr Fryš, Seznam.cz, Hynek Cimoradský, Flemedia)
sál Zákazník
- Dynamická anketa IPSOS: názory zákazníků versus účastníci konference (Tomáš Macků, IPSOS)
- Case study: Byznys na sociálních sítích + Q&A (Ivan Petrův, Brašnářství Tlustý)
- Peníze ve velkých datech – panel + Q&A (Milan Janecký a Karel Duchek, Wunderman)
- VŠFS Case study: Aplikace neuromarketingového výzkumu (Pavel Rosenlacher, VŠFS)
15:00 – 15:15 Coffee break
Po coffee breaku bude program opět probíhat ve 4 paralelních sálech (Média, Marketing, Agentury a Zákazník)
sál Media
- Panelová diskuse: Ať se to hýbe. Peníze ve videu (Michal Hanák, Mafra, Milan Šíma, Aktuálně.TV a Daniel Grunt, FTV Prima, Petr Horák, TV Nova)
- Výsledky průzkumu Videoreklama a second screen (Petra Průšová, Monika Hrubá, agentura Millward Brown)
- Panelová diskuse: Rádio žije, nebo to aspoň tvrdí (Martin Hroch, Radio United Broadcasting s.r.o., Michel Fleischmann, Lagardère Active ČR, Tomáš Kollarczyk, Český rozhlas)
sál Marketing
- Case study: Patron Gambrinus + Q&A (Marek Dvořák, Plzeňský Prazdroj)
- Reklama v hybridní televizi (Jiří Lichý, České Radiokomunikace)
- Inovativní formy kinoreklamy (Dominika Jóźwiak, New Age Media, Polsko)
- Case study: Výkonnostní marketing velkých značek (Jan Jelínek, Neo@Ogilvy)
- Krizová komunikace v digitální době + Q&A (Marek Nepožitek, SentiOne)
sál Agentury
- Panelová diskuse: Veřejné zakázky na marketing + Q&A (Lucie Češpivová, Dorland, Lucie Žilková, Otidea, Petr Milas, Odbor administrace podpory kvalitních potravin Státního zemědělského intervenčního fondu)
- Panelová diskuse: Investice do reklamy 2016 + Q&A (Iva Pantůčková, AtMedia, Jan Klápa, Media Investments a Kamil Veselý, Seznam.cz, Tomáš Polišenský, BigMedia)
sál Zákazník
- Pět zlatých pravidel jak provozovat věrnostní programy (Jaroslav Tošer, Wunderman)
- Věrnostní program platebních karet (Martina Piskorová, MasterCard)
- To nejlepší z aktivačního marketingu (David Čermák, Martin Pešta) + AKA: Předání cen IMC
- Sex (ne)prodává. Co ukázal test s oční kamerou (Tomáš Pavlas, Otevřená společnost a Petra Havlíková, NESEHNUTÍ)
17:00 Předpokládaný konec akce
Přednášející:
-
předseda představenstva
Economia, a.s. -
předseda představenstva a generální ředitel
Economia, a.s. -
moderátorka, redaktorka
Česká televize -
Executive Vice President
Axel Springer SE -
ředitel strategických partnerství s mediálním průmyslem pro region EMEA
Google -
vydavatel a šéfredaktor
ECHO24.cz -
člen představenstva a vedoucí webu
Denník N -
Managing Director
Freya & Fénix content marketing -
ředitel marketingové a on-linové komunikace
O2 Czech Republic -
Managing Partner
Flemedia -
šéfredaktor
magazín Reportér -
CEO
Momentum Czech Republic (McCann Group) -
šéfredaktor
iHned.cz -
CEO
DORLAND, spol. s r.o. -
jednatel společnosti
ekolo.cz -
Executive Director
Wunderman -
marketingový manažer
Plzeňský Prazdroj -
prezident
Lagardère Active ČR -
manažer digitálních služeb
Seznam.cz -
ředitel sekce nových médií
FTV Prima -
člen představenstva zodpovědný za oblasti Mafra Digital
MAFRA -
koordinátorka programu Ženská práva jsou lidská práva
NESEHNUTÍ – NEzávislé Sociálně Ekologické HNUTÍ -
ředitel sekce nových projektů
TV Nova -
ředitel
Radio United Broadcasting -
Client Director
Millward Brown Czech Republic -
Executive Director
Sdružení pro internetový rozvoj -
Business Development Manager
TV Nova -
ředitel KBM Group
Wunderman -
Performance Media Specialist
Neo@Ogilvy -
International Relations Director
New Age Media -
náměstkyně ministra kultury
Ministerstvo kultury České republiky -
CEO
Media Investments -
předseda představenstva a generální ředitel
Vltava-Labe-Press -
náměstek generálního ředitele
Český rozhlas -
poslanec Parlamentu ČR
-
Head of Social and Syndicated Research
TNS Aisa -
zakladatel
Bookin Agency -
výkonný ředitel
TNS Aisa -
Strategic manager pro HbbTV
České Radiokomunikace a.s. -
Research & Communication Director
Ipsos -
ředitel výzkumu
FTV Prima -
ředitel Odboru administrace podpory kvalitních potravin
Státní zemědělský intervenční fond -
Head of Integrated Marketing and Comminications
Xerox Developing Marketing Operations -
Marketingový Manager
SentiOne -
advokátka
Advokátní kancelář ONDŘEJOVÁ -
Sales Director
Atmedia Czech -
Manažer programu Prosazování genderové rovnosti
Otevřená společnost, o. p. s. -
Managing Director
Geometry Global -
ředitel
Brašnářství Tlustý a spol. -
ředitel divize redakce
Economia, a. s. -
Marketing Leader
MasterCard -
Chief Executive Officer
BigMedia -
Managing Director Central Europe
Millward Brown Czech Republic -
Digital Director
Wunderman -
vysokoškolský pedagog a výzkumný pracovník
Vysoká škola finanční a správní -
šéfredaktor
Marketing & Media -
generální ředitel
FTV Prima -
vedoucí
Aktuálně.TV -
předsedkyně představenstva
Nielsen Admosphere -
generální ředitelka a předsedkyně představenstva
Czech News Center -
Account Supervisor
Wunderman -
vedoucí útvaru výzkumu a analýz
Česká televize -
ředitel výzkumného oddělení
mediální agentura Mindshare -
Managing Director
Atmedia Czech -
manažer obchodního oddělení
Seznam.cz -
vedoucí právního oddělení
Otidea a.s.
Partneři akce:
Hlavní partner
Partneři
Ve spolupráci s
Mediální partneři
Materiály:
- 3-roman-portuzak-siemens
- 3-otakar-skoloud-microsoft
- 3-marcus-bort-elevion
- 2-miroslav-svitek-cvut
- 2-lukas-svoboda-eon
- 2-kamil-cermak-cez-esco
- 1-peter-flesar-energotel
- 1-michal-gajarsky-tusr
- 1-marek-ebert-ctu
- PPT WRKSHP1-jan-hruska-o2
- 3-otakar-skoloud-microsoft
- PPT WRKSH1-andrea-faggiano-adl
- zavery-z-konf-a-wrkshp-tiskova-zprava-final-na-web
- Urban Leaders Club Specifikace clenstvi